גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

טיפול בנוער בסיכון

טיפול-בנוער-בסיכון

בזכות טיפול בנוער בסיכון ניתן יהיה להחזיר את החיים לנתיב הנכון והחיובי. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר בני נוער חווים קשיים ואתגרים; מורכבות כזו או אחרת המובילה אותם לפתח דפוס פעולה שגוי, רעיל והרסני. בין אם מדובר בשימוש בסמים קלים, שתיית אלכוהול עד כדי אובדן הכרה ובין אם מדובר בפיתוח תלות בחומרים חיצוניים אחרים, הפרעות קיצוניות בהתנהגות – ההשלכות לכך הן הרסניות. עם זאת, כדי להכיר בבעיה ולבצע את הצעד הראשון לעבר החלמה יש לפנות אל מרכז הסיוע בגמילה My Group. מרכז זה נוסד ומנוהל על ידי מתי סמיונוב, מומחה בתחום השיקום והגמילה.

טיפול בנוער בסיכון – להתמודד עם המציאות המורכבת בהצלחה

גיל ההתבגרות מביע עמו יתרונות רבים. הרי זהו השלב בו אנו מתחילים להרגיש כמו "גדולים", לגלות מידע חדש – ולעצב את העולם שלנו בהתאם לכך. עם זאת, לצד הגילויים המרעישים והמסעירים, חשוב להדגיש כי חתך אוכלוסייה זה, הנע הדרך כלל בין הגילאים 12-18, עדיין זוכה לפריבילגיות של הילדות – ואין זו הפתעה. הרי המוח של בני הנוער עדיין לא התפתח במלואו.

כך, לאור השינויים הפיזיים וההורמונליים, לצד גיבוש הזהות העצמית, נדמה כי שלב זה יכול להוביל לכדי התנסויות בעלות השלכות הרסניות. כמו כן, ובמקביל לכך, נדמה כי רבים מהם מתמודדים עם מצב משפחתי מורכב, חשיפה להזנחה ולסביבה עבריינית וכן הלאה. היבטים אלו, ללא ספק, לשאת בהשלכות רבות: החל מהתמכרויות לגורמים חיצוניים, היעדרות ממושכת מהבית, נשירה מהלימודים ועד התנהגות מדאיגה אחרת.

כך או כך, כדי לטפל בדפוס ההתנהגות כמו גם בתסמינים ובנסיבות שהובילו למצב זה מלכתחילה, יש להתעניין בכל הנוגע אל טיפול בנוער בסיכון; בין אם מדובר בטיפול רגשי, משפחתי או אחר.

טיפול בנוער בסיכון – מענה מקצועי, מכיל ורגיש

בשנים האחרונות, בני נוער רבים מוצאים את עצמם במצוקה חמורה; איכות חיים עגומה הבאה לידי ביטוי בהתקפי זעם, התחברות לאלמנטים שליליים, התמכרות לחומרים אסורים וכן הלאה. עם זאת, כדי לקבל את המענה המקצועי על כך, מומלץ לקחת את הצעד הראשון וליצור קשר עם מרכז הסיוע בגמילה My Group.

טיפול בנוער בסיכון

 

טיפול בנוער בסיכון במסגרת מקצועית ורגישה במיוחד

בשנים האחרונות, ישראל מתמודדת עם תופעות רבות בהן נערים ונערות לא מצליחים להשתלב בחברה בצורה הולמת – כאשר רבים מוצאים את דרכם אל קבוצות אוכלוסייה מסוכנות ומסכנות. ההגדרה של נוער בסיכון היא הגדרה רחבה מאוד, הן מבחינה משפטית והן מבחינה חינוכית ובריאותית. אבל לא משנה מהי הסיבה שבגללה מתייחסים לקבוצות נוער בסיכון, הדבר הכי חשוב שצריך לעשות הוא למצוא טיפול בנוער בסיכון שמתאים למצב בו הנערים והנערות נמצאים בכל רגע נתון. בין שמדובר על אנשי החינוך המקצועיים ובין שמדובר על הורים ובני משפחה מודאגים, כל מי שרואה בני נוער בסיכון ורוצה לתת להם את המענה הנכון ביותר לצרכים שלהם, חייב לפנות קודם כל אל אנשי מקצוע מיומנים. צוות  My Groupמתמחה במתן טיפול לאוכלוסיות שונות ברחבי הארץ, ומספק מענה מהיר ומקצועי לכל אירוע שהוא.

תהליך העבודה של טיפול בנוער בסיכון

בני הנוער של מדינת ישראל הם במקרים רבים העתיד החברתי, הכלכלי והמקצועי של כולנו. לכן טיפול בנוער בסיכון הוא אתגר לא מבוטל, עם משמעות הן לחייו של הנער והן לחיים של כל מי שנמצא סביבו. העוסקים במלאכה באים בדרך-כלל מתוך רצון לשנות את פני החברה הישראלית, ומתוך תפיסת שליחות אמיתית. ישנם גורמים שונים שמעניקים טיפול בנוער בסיכון, ולכל איש מקצוע יש את הניסיון ואת היכולות שלו, שמשפיעים על תהליך העבודה כולו – ויכולים לגרום לשינוי מהותי בחייו של הנער. אבל, אי אפשר לבחור בטיפול בנוער בסיכון רק על בסיס קשר אישי טוב עם המטפל עצמו. צריך להבין מהם הצרכים של בני נוער, ומהן הסיטואציות החברתיות והמשפחתיות שאיתן בני הנוער מתמודדים. זאת, בשביל להתאים את טכניקת הטיפול הנכונה לסיטואציה – ולקבל תוצרים מדהימים לחייהם של בני-הנוער הנמצאים בסיכון.

 

לטפל בנוער בסיכון – לוקחים אחריות על החיים ומגשימים את כל החלומות

אם אתם מכירים אירוע של בני נוער שנמצאים בסיכון מסיבה כזו או אחרת, ורוצים להעניק להם את הסיוע המקצועי הטוב ביותר, ניתן ורצוי לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת My Group. אנו נוכל לתת את הטיפול הנכון ביותר לכל מקרה פרטנית, ובה בעת לשמור על סביבה דיסקרטית ומכילה לטובת מצבו הנפשי של המטופל.