גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

מכון גמילה מהימורים

מכון גמילה מהימורים

מכון גמילה מהימורים: להחזיר את אורח החיים לנתיב הנכון

נסיבות החיים מובילות רבים מאתנו לתחושת תסכול, חרדה ובמקרים רבים אף לדיכאון. החל מאובדן הורה, פרידה מבן או בת זוג, אובדן עבודה או שמא מדובר בקשיים מסוגים אחרים, חלקנו נרגיש תסכול רב ונחפש אחר דרכים מגוונות לברוח מעט מתחושה זו. בשלב מכריע ופגיע זה, נדמה כי ההתמכרות להימורים הופכת למהירה והרסנית. אכן, זה יכול להתחיל ממשחק קלפים תמים עם החברים. במהרה, אנו מבלים שעות ארוכות ביום ובלילה, בוהים אל מול מסך המחשב – ומחפשים אחר הריגוש הבא.

אמנם, בשלביה הראשונים של ההתמכרות נחווה מה שמוכר בתור תחושה "היי". אך ככל שחולף הזמן, המכורים הכפייתיים ירצו לשחזר תחושה זו – כאשר תחושת הסיפוק תרים את הרף גבוה יותר ויותר. כך או כך, מדובר במסלול הבטוח לעבר חיים ריקניים; חיים בהם האהבה של המשפחה וההערכה של החברים כלפינו הולכת ומתמוססת.

כעת, כאשר המכורים חווים את קריסת המציאות הקודמת, המוכרת והיציבה, מגיע השלב הנכון הבא: מכון גמילה מהימורים.

מכון גמילה מהימורים – לבחון את מצבכם הנוכחי

ניסיתם להפסיק להמר – אך ללא הצלחה? סכומי ההימורים שלכם הולכים ועולים? חשים מצוקה וחוסר אונים? אם התשובה על שאלות אלו היא "כן", כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מרכז הסיוע בגמילה My Group. בהצלחה!

מכון גמילה מהימורים מוביל

 

שירותי מכון גמילה מהימורים – מענה וליווי מקצועי

לצד המלחמה היומיומית של גורמי אכיפת החוק בארגונים וחברות שמפעילים מערכות הימורים לא חוקיים, מתנהל בחברה מאבק יומיומי מאתגר לא פחות, על חייהם של אנשים אשר מתמודדים עם בעיית התמכרות להימורים. על פניו מדובר על התנהגות שהיא בחירה אישית של האדם אשר מתמודד עם ההתמכרות. אבל בפועל, מדובר על אתגר התנהגותי, מחשבתי, אישי וחברתי שלא תמיד אפשר לצלוח ללא קבלת ליווי מקצועי של אנשים מכון גמילה מהימורים. ולכן, בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר אנשי מקצוע מיומנים אשר מוכנים להשקיע זמן ומחשבה בשירותים ללקוחות אשר מתמודדים עם בעיות התמכרות, כדי להחזיר את חייהם אל המסלול וליצור את התנאים המושלמים לחיים בריאים יותר. זוהי המשימה המרכזית של אנשי חברת My Group, ואנו מוכנים להשקיע מאמצים רבים כדי לטפל בכל אדם ובכל סיטואציה על הצד הטוב ביותר.

מרכז גמילה מהימורים – ליווי דיסקרטי לאתגרים אישיים מורכבים

הבחירה לפנות לעזרת שירותי מכון גמילה מהימורים היא החלטה לא פשוטה ומאתגרת במיוחד, בכל מה שקשור לאורח החיים של אדם אשר סובל מבעיית התמכרות. במקום להמשיך לחיות את החיים בצורה לא אחראית, ולתת להתמכרות לנהל את שגרת החיים, אדם אשר בוחר להגיע לטיפול בהתמכרות לוקח את ההחלטה הלא מובנת מאליה אבל החשובה והאחראית ביותר שהוא יכול לקחת לטובה את החיים שלו ושל בני משפחתו. כמובן שהאתגר יכול להיות קשה מאוד, כתלות ברמת ההתמכרות וגדלות ותנאי החיים והתמיכה החברתית של המטופל. ולכן, חשוב להגיע אל תהליך הגמילה כאשר יש סביבכם אנשים שיכולים לעזור לכם להתמודד עם האתגר גם מחוץ לכותלי נכון הגמילה. כמובן שישנם את אנשי הצוות המטפל בתוך המכון ואתה חברים שתכירו לאורך הדרך. אבל התמיכה החברתית מהבית היא מרכיב חשוב בדרך להצלחה ולא תמיד אתם יכולים לקבל את אותה רמת התמיכה מה אנשים שנמצאים בתוך מכונה גמילה. יחד עם זאת, חשוב לבחור מכון שישמור על פרטיותכם ויעזור לכם לקבל את תנאי הטיפול שמתאימים ביותר למצב האישי שלכם.

מרכז גמילה מהימורים My Group – הבנייה נכונה של דרכי חיים בריאות יותר

הצוות המקצועי של מכון גמילה מהימורים My Group מלווה אנשים אשר מתמודדים עם בעיות התמכרות קשות, ומעניק להם את הכלים לצאת לדרך חיים בריאה יותר. אנו עושים זאת בעזרת מערכת טיפול ותמיכה מתקדמת, שימוש בטכניקות מוכרות ותנאי טיפול ברמה הגבוהה ביותר.