גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

קבוצות תמיכה למכורים

קבוצות-תמיכה-למכורים

קבוצות תמיכה למכורים מציעות אוזן קשבת והבעת אמפתיה. למעשה, מדובר באחד ההיבטים הטיפוליים המשמעותיים ביותר בתהליך הגמילה מההתמכרות והשיקום. כמות שתיית האלכוהול שלכם הולכת וגוברת בתקופה האחרונה? מנסים להפסיק את השימוש בסמים אך מתקשים בכך? ניסיתם להפסיק להמר אך חשתם עצבות או עצבנות יתר? אם התשובה על שאלות אלו היא חיובית, כל שעליכם לעשות כעת הוא ליצור קשר עם מרכז הסיוע בגמילה My Group. מרכז זה, אותו ייסד מתי סמיונוב, מסייע בעת תהליכי הגמילה והשיקום מההתמכרויות, מאבחן ואף מכוון למקומות ולמטפלים הרלוונטיים למצבכם.

קבוצות תמיכה למכורים – לקבל אוזן קשבת

מרביתנו מנהלים שגרת חיים יום-יומית חברתית – הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה האישית. החל מהעבודה בבוקר, ביקור אצל קרובי משפחה ועד הבילוי עם החברים בערב – מדובר בימים ארוכים ועמוסים לטוב ולרע. במקביל, עולות מחשבות ורגשות מגוונים; תחושות הגורמות לנו למועקה. בין אם מדובר בלחץ בלתי פוסק מהקולגות בעבודה, סכסוכים עם ההורים או שמא מדובר במריבות עם הילדים או החברים – הרצון לברוח מכך ולא להתמודד עם המציאות מובילים אותנו לכדי יצירת דפוסי פעולה הרסניים.

בין אם מדובר בהתמכרות לסמים, הימורים או אלכוהול, כאשר ההכחשה חולפת ואתם מכירים בבעיה שלכם, זהו השלב לפנות אל מרכז גמילה ולהתעניין בהיבט הבא: קבוצות תמיכה למכורים. במילים אחרות, ולצד הגמילה הפיזית מההתמכרות, על צוות העובדים של המרכז להציע למטופלים גם מענה רגשי ונפשי. כך, ניתן יהיה לספק כלים משמעותיים – לצורך שיקום יעיל וארוך טווח.

במקביל לקבוצות התמיכה הפרטניות והקבוצתיות, מרכז הגמילה My Group מציע גם טיפול בשיטת ה-NLP, טיפול בשיטת 12 הצעדים כמו גם מתן הרצאות מרתקות בתחום ההתמכרות – והתגברות עליה תוך חישוב מסלול מחדש.

 

קבוצות תמיכה למכורים – לחשב מחדש את המסלול

קבוצת תמיכה למכורים מציעה סביבה מוגנת, אוהדת ומכוונת; סביבה בה המשתתפים זוכים להביע את רגשותיהם מבלי לקבל מענה שיפוטי. כך, הם מצליחים להעלות את תחושת הערך העצמי שלהם ולפנות למסלול בריא בהרבה. כדי שגם אתם תוכלו להסתייע בכך, יש לפנות אל מרכז סיוע בגמילה My Group.

קבוצות תמיכה למכורים

 

קבוצות תמיכה למכורים במכון שיקום וגמילה מקצועי

במשך שנים ארוכות אתם מתמודדים עם בעיות התמכרות לסמים ולאלכוהול, עם חיים לא יציבים מבחינה רגשית ועם אתגרים מסוגים שונים שפשוט לא מפסיקים להגיע. אחרי חודשים ארוכים בתהליך טיפול, הן במכון גמילה והן אצל גורמים פרטיים שונים, סוף סוף מצאתם את הדרך לחיות את החיים הבוגרים שלכם בצורה אחראית ולשמור על נפש בריאה בגוף בריא, בהתאם למצב שבו אתם נמצאים כעת. אבל, זה לא מבטיח שתוכלו להמשיך לחיות את חייכם בשלווה ללא תחזוקה שוטפת של מצבכם הנפשי. ולכן, קיימות כיום קבוצות תמיכה למכורים, שבהן אתם יכולים להעלות את כל האתגרים, ולקבל אוזן קשבת של אנשי המקצוע המיוחדים והמנוסים ביותר בעולם הטיפול הרגשי והטיפול בהתמכרויות. הבחירה לפנות לעזרת קבוצות התמיכה למכורים של חברת My Group, יכולה לשמור על המצב הנפשי שלכם מאוזן למשך כמה שיותר זמן – ולאפשר לכם לנהל את חייכם גם מחוץ אל מכון הגמילה.

 

תפקידן של קבוצות תמיכה למכורים לאורך השיקום

באופן עקרוני תפקידן של קבוצות תמיכה למכורים מתחיל עוד בשלב הגמילה הרשמית, כאשר אתם נמצאים בתוך מערכות הדיבור וצריכים לרכוש את הכלים החברתיים הבסיסיים לטובת חזרה לשגרה. קבוצות התמיכה הן מקום שבו ניתן להעלות בעיות ואתגרים במהלך שגרת היומיום, לשוחח על משברים ולהבין מהן הסיבות שגורמות לכם ליפול למקומות מורכבים ולחשוב על חזרה לשימוש בסמים או באלכוהול. יחד עם זאת, קבוצות התמיכה הופכות להיות במרוצת השנים גם קבוצות של חברים שיכולות להבין אתכם ואת הצרכים האישיים שלכם ברמה הגבוהה ביותר. מדובר על אנשים שנמצאים במקום שלכם ויודעים מהו התהליך האישי שעברתם, בשביל להצליח לעמוד על הרגליים מחדש. ולכן יש פה ערך חברתי עצום אותו אתם רוצים לשמר גם לאחר סיום תקופת הגמילה. כאשר אתם נמצאים מחוץ למכון הגמילה ואין אף גורם שיכול לעזור לכם, קבוצת התמיכה היא המקום היחיד שבו אתם יכולים לשמור על הכלים המקצועיים שקיבלתם – ולקבל כלים נוספים ומתקדמים יותר להתמודדות עם אתגרים בהווה ובעתיד.

 

התמיכה החברתית של קבוצות תמיכה למכורים היא המפתח לעקביות התהליך

קבוצות תמיכה למכורים הן הכלי שנמצא כיום הכי יעיל לשמירה על שגרת חיים שמתאימה לאנשים שמתמודדים עם התמכרויות, ולכן זוהי המלצה חמה של כל העוסקים במלאכה. גם אנחנו, אנשי חברת My Group מאפשרים ללקוחות שלנו לקבל קבוצות תמיכה שמתאימות לצרכיהם האישיים, ולמצב הנפשי בו הם נמצאים.