גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

גמילה מאלכוהול וסמים

גמילה מאלכוהול וסמים

פניה אל מרכז גמילה מאלכוהול וסמים הוא בלתי נמנע ואף הכרחי. במילים אחרות, כדי להחזיר את השליטה לחייכם ולחזור אל המסלול הנכון והבריא, עליכם לפקוח עיניים – ולהכיר במצבכם. כך, הצעד הראשון לעבר החלמה והתמודדות עם ההתמכרות יהיה מועיל בהרבה. האם אתם מרגישים תחושת ריגוש וסיפוק כאשר אתם שותים? האם ניסיתם בעבר להפסיק לצרוך סמים – ללא הצלחה? מוזמנים לפנות אל מרכז הסיוע בגמילה My Group. צוות עובדי המרכז ישמשו עבורכם אוזן קשבת, ויבצעו את המיון הדרוש לפני הכניסה למסגרת הרלוונטית עבורכם.

מרכז גמילה מאלכוהול וסמים

ככל שאנו גדלים, נדמה כי הקשיים הולכים ונערמים. החל מאובדן קרוב משפחה, פרידה כואבת מבן או בת זוג, מחלה של אחד מהילדים, סכסוכים בבית הספר או בעבודה לצד היבטים רבים נוספים. לאור כל זאת, לצד נסיבות חיים רבות אחרות, הפניה לגורמים חיצוניים שיקלו על היום-יום שלנו הופכת לקלה וזמינה.

במקביל, חשוב להדגיש כי פיתוח תלות בסמים, אלכוהול, הימורים וכן הלאה יכול להגיע אף עקב נסיבות חברתיות או תורשתיות. כך או כך, ההכרה בחשיבות הגמילה מאלכוהול וסמים איננה נוצרת בקלות. וזאת, כאשר במקרים רבים המכורים מתכחשים למצבם – וממשיכים בדפוס הפעולה הפסול. אין ספק, מנגנון ההכחשה עובד שעות נוספות ומכורים רבים משקרים לעצמם ולסביבתם כי חייהם תחת שליטה.

המציאות היא מורכבת וכואבת בהרבה. בפועל, ההבנה כי אכן מדובר בהתמכרות מגיעה כאשר המכור מגיע לתהום תחתיות – ומביע רצון להיות נקי. כעת, זהו השלב הראשון והמשמעותי לעבר שינוי דפוסי ההתנהגות, שינוי באופן החשיבה ויציאה לחופשי. הכוונה היא לבקשה לעזרה מצוות המומחים של מרכז הגמילה שיעזרו לאורך כל תהליך גמילה מאלכוהול וסמים.

גמילה מאלכוהול וסמים – טיפול וייעוץ פרטני וקבוצתי

החל מטיפול משפחתי וזוגי לשם שיקום היחסים, קבוצות תמיכה למכורים, אימון אישי להגשמה עצמית, טיפול בשיטת 12 הצעדים ועד טיפול בשיטת 12 הצעדים, המענה המרשים של צוות מרכז הסיעו בגמילה My Group יענה על הצרכים שלכם, ויכוון אתכם למסגרת הטיפולית המתקדמת והמותאמת עבורכם. בהצלחה!

גמילה מאלכוהול וסמים יחד עם המומחים שלנו

גמילה מאלכוהול וסמים – התמודדות

בעולם של פיתויים, עם כל כך הרבה אפשרויות ועם כל כך הרבה אתגרים, מאוד קשה להתמודד עם בעיות התמכרות מסוגים שונים – במיוחד אם אתם מתמודדים איתן בעוצמות משתנות. ככל שמדובר על אתגר משמעותי יותר, כמו למשל שילוב של בעיות סמים ואלכוהול, כך הצורך שלכם לקבל טיפול חיצוני ועזרה של מומחים מקצועיים רק הולך וגדל, ואין לכם שום אפשרות לוותר על העזרה המקצועית במקרה חירום. בדיוק מהסיבה הזו, צריך לעשות את הכל על מנת לקבל טיפול גמילה מאלכוהול וסמים, אצל אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים ביותר, כבר בשלבים הראשונים לזיהוי הבעיה ועוד לפני שההתמכרות הופכת למסכנת חיים. הצוות המקצועי של חברת My Group, מרכז גמילה מאלכוהול וסמים, יסייע למשפחות ולאנשים אשר סובלים מהתמכרויות מסוגים שונים, להתמודד עם הבעיה ולקבל טיפול גמילה מסמים ואלכוהול בהקדם האפשרי.

תהליך גמילה מאלכוהול וסמים – מורכב ומאתגר, אך אפשרי

אף אחד לא אמר שתהליך גמילה מאלכוהול וסמים הוא תהליך קל. מדובר על עבודה מתמשכת אותה יש להתאים למצב הגופני והנפשי שלכם, בכל שלבי הטיפול השונים בכלל ובפרט ברגעים הראשונים לאחר הכניסה לטיפול – אז הגוף נמצא במצב הכי שברירי. כאשר אתם לא יכולים לשלוט בהתמכרות, אתם נמצאים במצב הכי מסוכן שיש. ואכן, במקרים רבים שבהם מגיעים מטופלים לתהליך גמילה מסמים ואלכוהול, האתגר המשמעותי הוא להתמודד עם השבועות הראשונים בטיפול ולקבל את המענה הנכון ביותר גם לבעיות רגשיות וגם הבעיות הגופניות. לכל אדם יש את טווח הטיפול שלו, אשר נקבע על-פי עבודה עם אנשי צוות מקצועיים, שמכירים את בעיית ההתמכרות השונות בצורה הכי טובה שיש. הם אלו שיבינו את הצרכים של המטופל במהירות וביעילות. לאחר האבחון הראשוני, ניתן לצאת לתהליך גמילה פיזית ובמקביל להתחיל לבסס את היציבות הנפשית של המטופל לטובת תהליך עם הצלחות לטווח הארוך.

צוות מנצח, עוזר לחולה להתמודד עם התהליך גמילה מאלכוהול וסמים

על מנת להצליח להביא לידי ביטוי את היכולות האישיות שלכם, ולשפר את איכות החיים גם במקרה שאתם מתמודדים עם גמילה מאלכוהול וסמים, עליכם לקחת אחריות ולפנות לעזרתו של צוות מנצח כדי להתמודד עם התקופה המאתגרת. זוהי המשימה המקצועית של חברת My Group – מרכז גמילה מאלכוהול וסמים. אנו נשמח לתת לכם את התמיכה הדרושה, בשביל להחזיר את החיים למסלולם בהקדם האפשרי. על בסיס ניסיון רב שנים, ויכולות ליווי אישיות מתקדמות, אנו נספק לכם את התמיכה שתעזור לכם ולבני המשפחה שלכם לצאת לדרך אישית חדשה בקלות.