גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

גמילה מסמים קשים

גמילה-מסמים-קשים

גמילה מסמים קשים הינו תהליך מורכב. בנקודה זאת כבר אין להאשים את האדם המכור, לבטל את האגו ולהבין שגורם חיצוני הוא זה שמשפיע על כל החלטה שהוא עושה. ההתעקשות שאדם מכור מתעלם מהעובדה שאנחנו רוצים בטובתו היא שגויה ועלולה להביא יותר נזק מאשר תועלת. התמכרויות מתחלקות לסוגים רבים: תרופות מרשם ומשככי כאבים, סמים קלים וקשים, הימורים, מין, אלכוהול ועוד… אפילו משחקי מחשב כבר נמצאים תחת ההגדרה של התמכרות וגם אלו אינם שונים מכל התמכרות אחרת. בכל המקרים הללו מדובר על השפעה של אותו גורם על מערכת החיזוק או מערכת התגמול אשר יוצרת אצלנו תחושה של עונג ורצון לצרוך כמה שיותר ממנו. לא פעם זה מתחיל כתוצאה מהשפעת הסביבה עלינו במה שנראה כמו עוד אירוע חברתי כגון משקה בפאב או ג'וינט עם החברה ומשם מתפתח למדרון חלקלק שקשה מאוד לצאת ממנו.

גמילה מסמים קשים – חשוב שתדעו!

קודם כל חשוב לדעת, אדם אשר כבר הגיע למצב בו הוא נזקק לטיפול גמילה מסמים קשים הוא קורבן ואין להאשים אותו במצב בו הוא נקלע אליו. נכון שהבחירה לעשות את "המשקה הראשון", "השאכטה הראשונה" או ה"הימור הראשון בווינר" הייתה הבחירה שלו. אולם, אם הוא כבר נמצא במצב שבגללו אתם קוראים את המאמר הזה, כנראה שלהאשים אותו ולהסיר מעצמכם אחריות זה לא הדבר הנכון לעשות. הוא יהיה בהכחשה, הוא ישקר לגבי המצב, מצבי הרוח שלו יתהפכו מקצה לקצה. כל זה נכון, אלו תסמינים של אדם מכור, אך אל תנסו להילחם בזה, הפוך, נסו להבין ולדאוג לו לעזרה מקצועית כמה שיותר מהר, כי כל דקה יכולה להציל את חייו.

גמילה מסמים קשים – יש מוצא, יש לאן לפנות!

My Group הינו מרכז סיוע בגמילה הפועל כבר למעלה מ-15 שנים. המתכון בו אנו משתמשים אינו מתכון סודי. בין אם זאת גמילה מסמים קשים או שיקום מערכת היחסים בין בני זוג. בין אם בקבוצות תמיכה במכורים או הליווי של משפחותיהם ובין אם מדובר בשיטות גמילה ב – NLP מתקדמות או שיטת 12 הצעדים הקלאסית, אנו נאבחן את מצבכם ונכוון אתכם למקומות המתאימים עבורכם. וזאת, בזכות מאגר המידע וכוח האדם שיש ברשותנו.

עשרות אלפי אנשים בישראל נמצאים במצב של התמכרות בו הם צריכים עזרה מקצועית של טיפול בהתמכרות לסמים קלים במקרה הטוב על אף העובדה שאין דבר כזה מקרה טוב) וקשים במקרה הרע. זה יכול לקרות לכל אדם בכל זמן. בין אם זה חשיפה בסביבת החברים בשביל להיות "אחד מהחבר'ה" או אפילו החלטה שגויה על מנת לעשות רושם במהלך דייט ולקחת שאכטה מג'וינט… זה יכול לתפוס את כולם בכל זמן נתון ומה שמתחיל ב"קטן" יכול להתפתח לתלות והתמכרות מסכנת חיים.

מרכז גמילה מסמים קשים

 

 

מרכז גמילה מסמים קשים

בחברה שבה אנחנו חיים היום ישנם אתגרים שונים, מורכבים יותר ופחות, שנוגעים לחיים של קבוצות אוכלוסייה רבות. אבל אם יש משהו אחד משותף לכל תחומי העניין של החברה הישראלית, הוא האתגר של ניהול המלחמה אל מול התמכרויות לסמים ולאלכוהול. בשנים האחרונות אנו חווים עלייה משמעותית בכמות האנשים שמתמודדים עם בעיות סמים ואלכוהול. בהתאמה, יש גם עלייה מהותית בכמות האנשים שנדרשים לפנות לעזרת טיפול גמילה מסמים קשים, שהוא אחד מהטיפולים המורכבים והמאתגרים ביותר שקיימים כיום בעולם בריאות הגוף והנפש. דרושות תעצומות נפש רבות בשביל לעשות את הצעד הראשון לקראת הגמילה מסמים קשים, אבל גם במהלך הטיפול, ישנם אתגרים לא פשוטים שצריך להתמודד איתם – ולפעמים תחושת הבדידות היא האתגר הגדול במיוחד. בעזרת חברת  My Group תקבלו את הליווי המקצועי המתאים למקרה הפרטי שלכם, ותצאו לחיים חדשים עם כל הכלים הדרושים להתמודדות עם התמכרות לסמים קשים.

רגע אחד לפני האסון – פנו אלינו מרכז גמילה מסמים קשים

כל טיפול גמילה מסמים קשים הוא טיפול שמתחיל בנקודה בה יש קושי מהותי לנהל את החיים של המטופל ללא התערבות חיצונית. בין שמדובר על אירועים של קריסת מערכות ובעיות בסכנות חיים ובין שמדובר על אתגרים משפחתיים וחברתיים שמעלים את החשש לגורלו של המכורים. אם אתם נמצאים בסיטואציה שבה יש קושי לנהל את החיים בגלל בעיית סמים, עליכם לעצור את הכל ולפנות במהירות לטיפול גמילה מסמים קשים. השלב הראשון בטיפול, ידרוש מכם להיפרד לגמרי מכל חומר ממכר שיכול להשפיע על המצב הפיזי של הגוף שלכם, ובמיוחד על הסם אותו אתם צורכים באופן קבוע והוא זה שהביא אתכם למצב של התמכרות. כמובן שיש לכך השלכות גופניות, ועליכם להיות מוכנים אליהן, אבל צריך גם להבין את היתרונות של תהליך הגמילה הפיזית, מבחינת התוצר הסופי.

לא לחשוש מאתגרים בדרך, הם חלק מההתמודדות

אומנם האתגרים בדרך הם רבים, אבל העזרה המקצועית של חברת My Group היא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלכם. אנו מחזיקים בכל הכלים ועושים את כל המאמצים בשביל לאפשר למטופלים שלנו לחזור לשגרת חייהם, ולנהל אותה בצורה אחראית יותר.