גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

אשפוזית גמילה מאלכוהול

אשפוזית-גמילה-מאלכוהול

אשפוזית גמילה מאלכוהול – כשמה כן היא מלשון אשפוז. באישפוזית עוברים תהליך גמילה פיסי באמצעות טיפול תרופתי מותאם על ידי רופא נרקולוג או פסיכיאטר שמנהל את האישפוזית. אישפוזית בדרך כלל תיהיה מקום שמכיל עד 12 אנשים ,ישנם מקומות שמאכלסים עד 24 מיטות. סדר היום באישפוזית מתחיל משבע בבוקר עד עשר בלילה. במהלך הגמילה המטופלים עוברים סדנאות של החלמה ועידוד ,קבוצות טיפוליות על ידי פסיכולוג או עובדת סוציאלית. קבוצות נושא על ידי צוות מדריכים נקיים ישנם קבוצות יצירה ואומנות קבוצת מוסיקה ועוד. אישפוזית היא תחנה ראשונה במסע ההחלמה. אישפוזית נועדה לעבור את הגמילה הראשונית ,מרבית המטופלים בורחים ואו עוזבים במהלך הגמילה מתוך משבר עמוק כי לא מאמינים שישארו נקיים אחר כך. המכור מתקשה להאמין בעצמו כי אי פעם יתנקה. תהליך הגמילה לעיתים מלווה בהרבה מתח ועצבים,אי שקט ואי סבלנות לכלום.צוות האישפוזית מנסה בכח כוחו להרגיע ולסייע בשלב הראשוני, שלב זה אינו קל. אחוזי ההצלחה מאוד נמוכים.

מתי מגיעים לאשפוזית

כאשר אדם משתמש באלכוהול או סמים בצורה אינטנסיבית ובלתי נשלטת.שהמכור משתמש כל הסביבה שלו סובלת לא רק הוא. ישנם שלבים שהמכור עוד נהנה מהשימוש בשלבים מתקדמים השימוש הופך לעבדות בלתי ניתנת לעצירה. אם זה היה קל כל אחד היה ניגמל באופן עצמאי. אך גמילה מאלכוהול או אלכוהול הם דברים מורכבים וקשים במיוחד בדומה לדיאטה ניסיונות בלתי פוסקים להפסיק ללא הצלחה. עד שהאדם לא מגיע לתחתית רוחנית נפשית ופיזית הוא לא יגיע לאישפוזית. המכור יחפש דרך עוקפת להמשיך להשתמש ינסה להשתמש מאופן מבוקר. כמו שכתוב בתוכנית 12 הצעדים לא דת לא רפואה ולא פסיכיאטריה לא הועילו למכור לעלות על דרך. יש כאן שיטה שעובדת ומוכיחה את עצמה . 1 גמילה פיסית. 2 תהליך ריגשי,נפשי,התנהגותי. 3 חזרה מדורגת לחיי קהילה. בלי אלה אי אפשר להתנקות ולעשות דרך. לסיכום המכור יגיע לגמילה כממש כואב ואין ברירה.

איך מתקבלים לאשפוזית גמילה מאלכוהול

לאחר שהמכור החליט שהוא מוכן לקבל עזרה. השלב הבא זה למצוא לו מקום מתאים שבו הוא יוכל לעבור תהליך גמילה וטיפול. ישנם מרכזי גמילה רבים ברחבי הארץ חשוב למצוא מקום שיודע להתמודד עם הקרוב שלכם ויודע לתת את המענה. חשוב מאוד שבמהלך הטיפול גם המשפחה הקרובה תהיה מעורבת בתהליך מכיוון שהמכור אלוף בספליטים פיצולים. מכורים אלופים בלא להחליט תהליך ההחלטה לוקח להם זמן רב אם לא יהיה עזרה מצד המשפחה זה ייקח נצח לעיתים המכור גם יכול לאבד את חייו בדרך. כמו כן כדי להתקבל באישפוזית צריך לבצע בדיקות רפואית כגון א.ק.ג צילום חזה וסיכום רפואי מרופא המשפחה ואבחנה פסיכיאטרית במידה ויש מחלת נפש ברקע. לאחר קבלת המסמכים רופא האישפוזית מחליט אם לקבל את המטופל או לא . ישנם מקרים שמצבו הבריאותי של המטופל אינו מאפשר קבלתו למסגרת.

צוות מיי גרופ מהווה עבורכם עוגן בכל מצב בכל שאלה ובכל עניין. אנחנו כאן כדי לסייע לכם במצב הלא פשוט שאתם נמצאים. תמצאו אצלנו אוזן קשבת והכוונה מקצועית.