גמילה מסמים בבית | מיי גרופ

טיפול בהתמכרות לסמים

טיפול בהתמכרות לסמים

הגורמים להצלחה: טיפול בהתמכרות לסמים

אם במשך שנים ארוכות, אנשים שהתמודדו עם בעיות התמכרות לסמים נחשבו אנשים שלא הצליחו להתמודד עם אתגרי החיים, השנים האחרונות הביאו שינוי בתפיסת העולם של אנשי המחקר והמדע. נכון להיום, ישנה תמיכה רחבה בקרב הקהילה המחקרית, אשר טוענת כי במקרים רבים בעיות התמכרות לסמים ואלכוהול הן בעיות שקשה לצפות – והן תלויות גם בגורמים ביולוגים וגנטיים רבים. בדיוק מסיבה זו, גם התפיסה בכל מה שנוגע לאופן טיפול בהתמכרויות לסמים הולכת ומשתנה, ויש מי שמבקש ליצור מערכות שלמות שיכולות לטפל ביעילות גדולה הרבה יותר במטופלים מקבוצות אוכלוסייה שונות. על בסיס הידע המקצועי המתקדם ביותר בעולם הטיפול, ועל בסיס שנות ניסיון רבות בתחום הטיפול בהתמכרויות בכלל, כמו גם טיפול בהתמכרות לסמים בפרט, הצוות המקצועי והמיומן של My Group נותן כיום את הטיפול המתקדם ביותר. צוות זה נחשב לקבוצת מטפלים מיומנת ומנוסה במיוחד. כך שאתם לא צריכים לחשוש, במקרה שבו יש לכם צורך לקבל סיוע של אנשי מקצוע לטיפול בהתמכרויות.

טיפול בהתמכרות לסמים רק על ידי מקצוענים

היתרון של אנשים אשר מבקשים לקבל טיפול בהתמכרויות לסמים מוסדות מוכרים וגדולים, הוא קודם כל העיקרון המקצועי. בעבודה עם רופאים מיומנים, אחיות מנוסות ואנשי טיפול נפשי בעלי ניסיון רב שנים בעולם ההתמכרויות, יש לכם בתור מטופלים ביטחון רב יותר ביכולות הטיפול ואתם נכונים להשקיע משאבים רבים יותר על מנת לשפר את המצב הבריאותי שלכם. כמובן שהדרך יכולה להיות מאוד קשה ומורכבת, במיוחד אם אתם סובלים מהתמכרות קשה. אבל העובדה שעומדים לצידכם אנשים שבטוחים בעצמם ויודעים איך להתמודד גם עם האתגרים הכי קשים שיש, יכולה להיות נחמה קטנה וחשובה במיוחד. דווקא ברגעים הכי קשים של הטיפול, כאשר אתם לא רואים את הסוף וקשה לכם להבין את הסיבה שבגללה אתם רוצים לעבור טיפול בהתמכרות לסמים, אנשי מקצוע מנוסים יתנו לכם את כל הסיבות לחיות ולהיאבק על איכות החיים שלכם. עבודה משותפת, גם במשימה כל כך אישית וחשובה, היא כלי מנצח שאתם רוצים לעשות בו שימוש.

עבודה על התמכרות לסמים במרכז My Group

הצוות המקצועי של חברת  My Group מלווה בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים אשר מתמודדים עם בעיית התמכרות לסמים, ורוצים לקבל תמיכה מקצועית ודיסקרטית. אנו יודעים לתת כתף, לתמוך וללוות ברגעים הכי קשים ומורכבים בחיים. הכול, כדי לאפשר לכל אדם לקחת אחריות על גורלו.

טיפול בהתמכרויות לסמים - לכל אורך התהליך

הבן שלי מכור לסמים

אחד הקרובים אליכם מכור לסמים, ואינכם בטוחים כיצד לפעול ומה לעשות במצב הנוכחי? נתחיל מכך שהדבר הראשון שיש לעשות הוא להפנות אותו להכוונה מקצועית שבמסגרתה יוכל לקחת חלק בהליך גמילה שכולל ליווי ובניית של תכנית אינדיבידואלית שתוכל להתאים לו, וזאת במטרה לפלס עבורו את הדרך לגמילה מוצלחת. הצוות המנוסה של My Group יוכל לקחת חלק בבניית תכנית שיקום עבור האדם שקרוב אליכם ולעשות את המיטב על מנת לעזור לו ככל שרק נדרש. טיפול בהתמכרות לסמים איננו פשוט, אך כאשר יש צוות מנוסה שמלווה את המטופל לאורך כל התהליך, זה מקל עליו במידה רבה.

טיפול בהתמכרות לסמים – מתגברים על ההתמכרות בהצלחה

הקושי בגמילה מסמים לרוב נובע מאי הבנה של התהליך שצריך לעבור והדרך הנכונה להיגמל בהצלחה. זה נובע בין היתר מהעובדה שלכל אחד מתאימה תכנית אחרת לגמילה מסמים, וכיאה לכך צריך להבין את מצבו של המטופל כדי לבנות עבורו תכנית שיקום מוצלחת לצורך טיפול בהתמכרות לסמים. אם חשוב לכם לדעת שאתם מסייעים לאדם שקרוב אליכם להתגבר על ההתמכרות אשר פוגעת בחייו, הרי שנמליץ לכם בחום להפנות אותו בהקדם אל צוות מקצועית שיוכל להעניק לו ייעוץ והכוונה לגמילה ללא כל דיחוי. זה יוכל לעשות הבדל של שמים וארץ ביכולת של אותו אדם להיגמל מצריכת הסמים על בסיס קבוע.

עושים שינוי ומנצחים את ההתמכרות

על אף הקשיים הרבים שיכולים להיות נלווים להתמכרות לסמים, עליכם להבין שבעזרת רצון אמיתי לעשות שינוי, אין שום דבר שיכול לעצור בעדכם או את אחד הקרובים שלכם. בשלבים הראשונים שבהם מנסים לעשות שינוי ניכר באורח החיים נתקלים בלא מעט מכשולים, אך בעזרת הכוונה מקצועית והבנה של הדרך שיש לעבור, ניתן למצוא את האור בקצה המנהרה ולבסוף לעשות את השינוי המיוחל ולהיגמל. אם אתם רוצים לעזור לאדם שקרוב אליכם, תנו לנו לומר לכם כי הצוות של My Group מחזיק בניסיון של למעלה מ – 15 שנים בבניית תכניות שיקום, התערבות טיפול עד הבית ומתן מענה שמותאם אישית לכל מטופל. לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות עוד היום.